Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. 
Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Een voorwaarde hiervan is dat de schade binnen 24 uur na aflevering van het pakket gemeld wordt door een mail te sturen naar info@mylenastore.nl.

Wij zullen binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht, inhoudelijk reageren en zoeken naar de beste oplossing. Wij versturen geen ontvangstbevestiging van de klacht, maar zullen binnen 14 dagen met jou contact opnemen. 

Heb ik wasgarantie op mijn item(s)?
Nee, op onze items wordt geen was garantie gegeven. Ontstane problemen n.a.v. het wassen zijn op eigen risico.
Kijk voor het wassen altijd goed in het was label, hierop staat altijd precies aangegeven op hoeveel graden het kledingstuk gewassen kan worden. Gaat het om kwetsbare kleding, dan adviseren wij om gebruik te maken van handwas.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u in dat geval aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mylenastore.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.